Časté dotazy

Jak vrátit nebo vyměnit zboží?

Pro vrácení nebo výměnu zboží zasílejte na adresu skladu: Zooshop-eu.cz, Sídliště II. č.p.238, 403 32 Povrly. Jestliže pouze vracíte zboží uveďte důvod vrácení. Po obdržení a kontrole zboží Vám bude vystaven dobropis a peníze vráceny na váš účet. Prosíme vždy o zaslání vašeho účtu se zbožím.

Výměna zboží – nejlepší způsob je vrácení zboží na naši adresu. Po kontrole vystavíme okamžitě dobropis a vrátíme Vám peníze. Zákazník si může okamžitě vytvořit novou objednávku a naše firma okamžitě zboží odesílá.



Mohu změnit objednávku?

Ano. Napište nám, kterou položku chcete změnit na náš Email (info@zooshop-eu.cz). Upravíme vaši objednávku a zašleme novou fakturu k zaplacení. Pozor – změny jdou provést pouze u neuhrazených objednávek.



Jak objednat zboží?

Zboží můžete objednat několika způsoby:

  1. Objednávka v shopu – vyberte si zboží, poté klikněte na nákupní košík a automatizovaný proces vás provede celým nákupem.
  2. Objednávka Emailem – zašlete nám na náš Email: info@zooshop-eu.cz vámi vybrané zboží nejlépe včetně našich kódů. Obratem vám zašleme fakturu k zaplacení nebo zboží na dobírku.
  3. Objednávka faxem – zašlete nám na náš fax: 475 201 669 vámi vybrané zboží nejlépe včetně našich kódů. Obratem vám zašleme fakturu k zaplacení nebo zboží na dobírku.


Musím se registrovat?

Naše firma zasílá našim registrovaným zákazníkům zprávy o různých výhodných akcích (např. sleva na dopravu nebo k objednávce krmení zdarma). Také připravujeme pro naše registrované zákazníky věrnostní program, kde za nákupy obdrží body, které se využijí ke slevám při dalších nákupech. Registrovaný zákazník také nemusí vyplňovat základní údaje při objednávce (jsou vloženy automaticky). Nákup lze provést i bez registrace, kdy musíte vyplnit všechny požadované údaje při objednávce.